2021 Semanu 2 - Bouw expositie ruimte gamelan collectie

In 2018 is door Jan Vink Stichting met onze partner in Indonesië, YKS, de nieuwbouw gerealiseerd van de school voor gehandicapte kinderen in Semanu.
Nabij het schoolgebouw wordt door Jan Vink Stichting in 2021 de nieuwbouw gerealiseerd van een apart gebouw voor de presentatie van de Gamelan collectie die de school verworven heeft. Deze collectie is toegankelijk voor belangstellenden. Tevens krijgen de pupillen van de school in Semanu les om de instrumenten van deze collectie te leren bespelen.
Zie voor foto reportage: ARCHIEF

Beeld expositie ruimte

2021 Gift Muziek instrumenten in Panggang

Door de spaaracties van medewerksters Mieke en Gonnie van AH-Boxtel en een bijdrage van Jan Vink Stichting was het mogelijk enkele muziekinstrumenten - Gitaar en kleine drumset - aan te bieden aan de school voor gehandicapte kinderen in Panggang.

de blijde pupillen